tisdag 10 augusti 2010

Hur i hel.....

Här skulle det ha stått ett långt å elakt inlägg om en/flera elaka.... dumma.... blåsta.... bombade..... ruttna...... fega..... parasiterande..... rövslickande person/er men snäll som jag är så skriver jag inte ut namn eller detaljer. Det räcker med att folk kanske tänker till å funderar på vilka taskigheter dom sagt å gjort på sistonde.

Allt är inte pest å pina men det är ju pesten å pinan man retar sig på.....

Kan berätta att jag har pratat med en mycket glad å trevlig människa idag, man blir glad av hennes röst å får man se henne så blir man också glad, mysig är nog ordet jag söker, harmonisk å positiv å glad glad glad skulle jag också beskriva personen som.

Har också umgåtts med familjen på kvällen, hört å sett på bilar som har frundat på strippen, man hörde dom mer än vad man såg dom.....

Jag hoppas på en trevlig helg i lugn å ro med dom bästa, lugn å ro det blir det kanske lite dåligt med men trevligt blir det alltid.

På återseende

Inga kommentarer: