tisdag 12 januari 2010

Nu så så

Har rivit ner nästan allt som har med jul att göra, har bara ljustomtarna å gardinerna kvar. Det känns så himla skönt.
Hittar inte två lampskärmar men men va gör de, dom kommer nog fram tids nog.
Nåt annat som känns himla skönt är att jag har fått lite mindre timmar på jobbet, visst jag älskar mitt jobb men det har varit lite mycket de senaste året. Nu kommer jag hinna mer här hemma också, å inte bara sova/vila bort ledigheten. Nä, nu blir de ljustomteplockning, ska räkna dom nu när jag packar ner alla men inte dubletterna. Återkommer med antalet.

På återseende

En halvtimme senare: Nu har jag räknat ljustomtarna å dom var nittiotre stycken. Härligt, om ett par år kanske jag kan ha hundraljustomtsjubileum. Kanske ska bjuda på glögg å pepparkakor då. ;)

På återseende igen

1 kommentar:

lantispojken sa...

Jag har gett dig en award kolla min blogg.