söndag 19 april 2009

?


Hallå! Vem/vilka är in å kikar på min blogg?

Hade varit kul att veta, ni får gärna skriva en kommentar/namn med ålder bakom. Ja, ni behöver ju inte skriva erat riktiga namn utan en signatur. Jag vet ju dom som brukar skriva till mig men ni andra tjugofem personer, vilka är ni? Skåningar, lappar, rumpmasar eller högländare?

Jag har hittat en ny blogg som jag verkligen gillar, det skrivs inte så ofta i den men när det skrivs så skrivs det. Den har ett "språk" som man sitter å fnissar åt. Man hade velat uttrycka sig så själv ibland men det är ju bäst å hålla igen för jag är tydligen inte så anonym (harjagupptäckt) som jag vill vara.

Men jag tänker inte sluta med mina skriverier/fundror/sanningar för det.

På återseende

7 kommentarer:

Johanna sa...

vardagsfjun följer din blogg!

Anonym sa...

Anonyma bemöts anonymt =O)

anqi sa...

Å ig..

Anonym sa...

jag bara bryllas lite. =)
(tant 40+)

Anonym sa...

Skriv på du för det är DIN blogg & bara DIN!!
Har någon nått att kommentera så..
WHO CARES..
Dina ord, din blogg, ditt liv!!!

PuZZen på tuZZen
muZen

Nanne sa...

Eftersom jag länkat till dig från min bloggsida, så kanske det är några av mina läsare som är in här och läser också? Besökarna hos mig ligger på 60-70 st/dag. Jag läser din blogg också då och då.
Kram kram

Anonym sa...

tant 40 + Öwdal´n