lördag 8 december 2007

Shopaholic?

Ja, nu har tiden rusat iväg sådär igen. Jag orkar inte helt enkelt blogga när jag har tre sjukvällar på raken. Jag bara sitter i fotöljen och dreglar för jag är såååå trött. Så nu ska jag försöka hålla er ajour i några dagar igen. :D
Idag så skulle jag sååå stort till Mora och köpa mig en vinterjacka och ett par vattentäta varma kängor, men tror ni jag hittat nåt,,, nä ingenting blev det till mig. Däremot så var jag bud åt min kära mor som ville buda en blomma till sin syster som bor ner över landet och en julklapp till min systers dotter som bor norr över. Hoppas både moster å gossingen blir glada när sakerna kommer fram.
När jag var i Mora så passade jag på att gå in i en affär som har mobiler,,,jag vill ju så gärna ha en ny med mp3 spelare, radio och framförallt så ska den vara vikbar så displayen är lite skyddad men inte fanns det nåt som jag vill ha utan jag får vänta ett bra tag till tror jag. Jag har ju sett en såååå fin telefon jag VILL HA. Jag tror Maj blir riktigt avis om jag köper den.

På återseende, å skriv en rad jag blir så glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan gott o väl ha din gamla telefon ett par år till! Kan ju inte springa o köpa nya telefoner stup i kvarten heller!!! Kram