tisdag 11 oktober 2011

Tid

Jag har ju som sagt gått ner i tid vilket kändes skönt, förr jobbade jag fyra till fem dagar i veckan så det kändes rätt bra ända att det blev någon mer dag ledigt eftersom jag känner att jag ligger efter här hemma. Men (grammatiskt fel) än så länge och framförallt den här veckan känner jag inte av några nerdragningar för den här veckan jobbar jag sex dagar. Ska inte klaga på att jag har många dagar, för det kan behövas med lite klirr i kassan nu när snart JULEN är här och med den en hel del julklappsinköp. Har du längtan till julen och klapparna? Nu vet jag vem som kommer att "stimma" på mig att jag ens säger jul för då betyder det också att det är KALLT och en MASSA SNÖ, vilket jag tycker är underbart men men alla håller ju inte med.
På återseende

4 kommentarer:

BertaStina sa...

Ä, vem fan bryr sig om grammatik när man inte har nån lärare hängandes över sig längre.. =)
MEN nån jävla jul o snö ska vi inte ha än =)

Lisso sa...

Nej, jag kan inte direkt påstå att jag längtar överdrivet mycket efter jul eller julklappar.. :-)
Men det ska bli mysigt med snö (iaf första!), även om det är den "värsta" årstiden enligt mig!
:)

Kram <3

Anqi sa...

Ska försöka hinna hem innan det blir snö å kallt... :)

Trullexa sa...

Jag tycker det är så trevligt när ni vill lägga in en kommentar här. Då får man lite feedback, att veta att det finns någon som läser det här. =)