fredag 20 mars 2009

Ja, jag vet

Jag är dålig på inlägg när jag jobbar som mest men vad ska man göra när man inte orkar!?
Igår så jobbade jag sen var jag barnvakt åt barnbarnet på kvällen när dottern för till Wäsa på nå tacobuffe eller nåt.
I förrgår så jobbade jag mellan 7,30 till 19,15 sen raka spåret till kören efter det så jag var inte hemma förrän klockan nio.
Men dagen till ära får jag vara hemma.... fast jag ska väl ut å ränna som vanligt....göra sånt jag inte hinner annars.
Känner att jag hade velat iväg till Mora igen å spana på toa"möbler" det är lite svårt att bestämma sig för det är ju sånt man ska ha länge, länge.
Hade planerat in att åka till en person å överraska med å bjuda på en semla på måndagen, min lediga dag men det sket sig så att säga. :(
Ja, ja får se om det hinns med nån annan gång för snart så slutar ju semelbaket.
Hör just nu sotaren på taket, hur han är i skrauven å rotar. Ska bara invänta klart så bär det av till moster för påhälsning.

Ha en bra dag.

På återseende.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ha en bra ledig dag!
Själv åker jag till Kussen om en stund. Och var är solen i dag då???