söndag 7 december 2008

Så där underbart

Nu har jag varit i kyrkan å trallat, det var hur maffigt som helst. Stor kör så det dånade (nästan) å dessa underbara solister som verkligen ger allt. Men jag säger bara: Stackars Stefan!!! Dessa tanter som formligen hängde runt halsen på honom (när det var klart), jag hade då fått spader för länge sen. Jag viskade lite tyst (din stackare) åt han när jag hukande smög bakom honom för att undkomma smattrande blixtar, surrande videokameror å klickande mobilkameror. Helt hysteriskt men han sjöng så underbart (som vanlig). Trodde att jag skulle klara mig från å fälla nån tår men inte då. När han sjungit klart, å jag trodde jag var "säker" så kom en gigantisk tår ner för min kind. Det är så himla drygt å vara sååå blödig. Tycker synd om dom som inte kom in i kyrkan, för vi var bra.... tycker jag.

På återseende

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Om jag kommer in på "fären" (för där kommer jag väl in) nån dag..sjunger du för mig då?